Szigliget motoros
| Az 1927-ben épült, 25 méter hosszú, 5 méter széles hajó a Csobánc ikertestvére, vas hajótestre, fa felépítménnyel és berendezéssel készült. Az utasok kényelme érdekében a Szigligeten két szalon és két büféfülke volt. A hajót éjszakai hajózáshoz villanyvilágítással és reflektorokkal is felszerelték. A '80-as években a Dunára került Pannónia néven. | 
|  | 
| A Szigliget és a Csobánc átadási ünnepsége 1927 májusában... | 
|  | 
| A Szigliget és egy érkező hidroplán 1940-ben... | 
|  | 
| Érkezés a siófoki kikötőbe 1941-ben... | 
|  | 
| A '40-es években a nyílt vízen 1... | 
|  | 
| A '40-es években a nyílt vízen 2... | 
|  | 
| Még az orrész átalakítása előtt a nyílt vízen... | 
|  | 
| Indulóban Balatonföldvárról... | 
|  | 
| A '70-es évek elején a tihanyi kikötőben... | 
| Készítésének ideje: | 1927 | Hossza: | 25,54 m | 
| Készítésének helye: | Óbuda | Szélessége: | 5,64 m | 
| Hajó későbbi neve: | Pannónia | Oldalmagassága: | 3,8 m | 
| Balatonra kerülésének időpontja: | 1927 | Merülése: | 1,6 m | 
| Korszerűsítés ideje: | - | Főgépek típusa: | 4 hengeres Diesel | 
| Balatonról Dunára áthelyezve: | ? | Főgépek teljesítménye: | 140 LE | 
| Selejtezés időpontja: | ? | Maximális sebessége: | 19-20 km/h | 
| Szállítható maximális utasszám: | 140 fő | Egyéb érdekesség: | 
| Rendkívüli események | 
| - 1944 október 15-én a 
		tihanyi kikötőben hátulról belerohant és súlyosan megrongálta a Jókai 
		gőzhajót. - A II. világháború idején, 1945 március 26-án a visszavonuló német csapatok a balatonfüredi kikötőben felrobbantották. |