Szárszó motoros
3011-es típusú vízibusz
A 26 m hosszú, 5 m széles, elöl zárt, hátul nyitott, de fedett felépítményű vízibusz1963-ban került a Balatonra. Erőforrása 2 egyenként 85 LE-s Csepel Diesel motor. A hajó balatoni pályafutása 2006-ban véget ért, mert a tulajdonosa eladta. 2007. április 22-én a Sión keresztül elhagyta a tavat. |
|
Esti érkezés Siófokra. |
|
Kikötés előtt Földváron. |
|
Indulásra várva Almádiban. |
|
Indulás Badacsonyból 2006. augusztusában 1. |
Indulás Badacsonyból 2006. augusztusában 2. |
Készítésének ideje: | 1963 | Hossza: | 26,7 m |
Készítésének helye: | Vác | Szélessége: | 5,32 m |
Hajó későbbi neve: | - | Oldalmagassága: | - |
Balatonra kerülésének időpontja: | 1963 | Merülése: | 1,07 m |
Korszerűsítés ideje: | - | Főgépek típusa: | - |
Balatonról Dunára áthelyezve: | 2007 | Főgépek teljesítménye: | 170 LE |
Selejtezés időpontja: | - | Maximális sebessége: | 18 km/h |
Szállítható maximális utasszám: | 150 fő | Egyéb érdekesség: | Dunai Hajógyár |
Rendkívüli események |