Szárszó motoros
3011-es típusú vízibusz
|
A 26 m hosszú, 5 m széles, elöl zárt, hátul nyitott, de fedett felépítményű vízibusz1963-ban került a Balatonra. Erőforrása 2 egyenként 85 LE-s Csepel Diesel motor. A hajó balatoni pályafutása 2006-ban véget ért, mert a tulajdonosa eladta. 2007. április 22-én a Sión keresztül elhagyta a tavat. |
|
|
| Esti érkezés Siófokra. |
|
|
| Kikötés előtt Földváron. |
|
|
| Indulásra várva Almádiban. |
|
|
| Indulás Badacsonyból 2006. augusztusában 1. |
|
|
| Indulás Badacsonyból 2006. augusztusában 2. |
| Készítésének ideje: | 1963 | Hossza: | 26,7 m |
| Készítésének helye: | Vác | Szélessége: | 5,32 m |
| Hajó későbbi neve: | - | Oldalmagassága: | - |
| Balatonra kerülésének időpontja: | 1963 | Merülése: | 1,07 m |
| Korszerűsítés ideje: | - | Főgépek típusa: | - |
| Balatonról Dunára áthelyezve: | 2007 | Főgépek teljesítménye: | 170 LE |
| Selejtezés időpontja: | - | Maximális sebessége: | 18 km/h |
| Szállítható maximális utasszám: | 150 fő | Egyéb érdekesség: | Dunai Hajógyár |
| Rendkívüli események |