Ercsi motoros
| Az 1921-ben épített hajó, LI. számú csavargőzös néven közlekedett a Dunán. 1944-ben Ausztriában orosz hadizsákmány lett és nevét Tbiliszire változtatták. 1955. szeptember 1-én visszakerült a MAHART-hoz és 1963-as selejtezéséig* ismét LI. számú csavargőzösként szelte a habokat. 1964-ben átépítették motoroshajóvá és Ercsi néven 1968-ban a Dunáról a Balatonra hozták. 1991-ben nevét Bakonyra változtatták. A hajó 2005. augusztus 21-én tette meg utolsó (Badacsony-Balatonföldvár) menetrendi útját#. 2005 októberében 24-én a Dunára került... | 
|  | 
| A hajó átépítései utáni állapotokat mutatja be a rajz... | 
|  | 
| Az Ercsi motoros még átépítése előtt a Dunán... | 
|  | 
| Az Ercsi motoros hátsó fedélzetének beépítése előtt... | 
|  | 
| ... és után a Tihanyi partoknál... | 
| 
      
       | 
| Már Bakonyként a tihanyi kikötés előtt... | 
|  | 
| 2002-ben Csopaknál a nyílt vízen... | 
|  | 
| 2004-ben befut a boglári kikötőbe... | 
|  | 
| Készülődés a kikötéshez ugyan ott... | 
|  | 
| Fordulás kötél segítségével... | 
|  | 
| Irány Badacsony! | 
|  | 
| Már télre felkészítve a siófoki kikötőben 2004. szeptemberében... | 
|  | 
| ...és ugyan ott, ugyan akkor - hátulról... | 
|  | 
| A szintén Dunára készülő Gulács társaságában a zsilipnél... | 
|  | 
| A zsilipelés előtti napon 2005.10.23-án... | 
| Készítésének ideje: | 1921 | Hossza: | 36,44 m | 
| Készítésének helye: | Budapest | Szélessége: | 6,6 m | 
| Hajó későbbi neve: | Tbiliszi, Bakony | Oldalmagassága: | 2,17 m | 
| Balatonra kerülésének időpontja: | 1968 | Merülése: | 1,43 m | 
| Korszerűsítés ideje: | 1964 | Főgépek típusa: | Diesel | 
| Balatonról Dunára áthelyezve: | 2005 | Főgépek teljesítménye: | 400 LE | 
| Selejtezés időpontja: | (1963)* 2005# | Maximális sebessége: | 21 km/h | 
| Szállítható maximális utasszám: | 400 fő | Egyéb érdekesség: | 
(A táblázatban található műszaki adatok a hajó 1964-es állapotát tükrözik.)
| Rendkívüli események |