Csopak motoros
301-es típusú vízibusz
A 150 fő befogadóképességű, 170 LE-s hajó 2003-ban közlekedett utoljára, rossz műszaki állapota miatt selejtezésre került. Az utolsó négy kép már a bontás helyén készült 2004. augusztus 21-én. |
|
A '70-es években - még átépítés előtt - távozóban Siófokról... |
|
Néhány száz méterre a tihanyi kikötőtől... |
|
A Csopak motoros rövidesen megérkezik Tihanyba... |
|
A kikötés előtti pillanatok... |
|
Várakozás a kikötőben... |
Irány Tihany-rév, Balatonföldvár... |
Várakozás 2002. őszén a siófoki kikötőben... |
2004 júniusában a szintén sorsát váró Dörgicse társaságában előről... |
...és hátulról... |
Születés és halál? 2004-ben az épülő Novara mellett... |
2004. augusztus 21-én, már a bontás helyén, előről... |
...a vezetőállás... |
... és hátulról... |
Itt még kívülről egyben a vízibusz... |
|
A már félbevágott hajó... |
|
A bordázat a lebontás előtt... |
|
A hajófenékből nézve a hasonló sorsra váró Dörgicse vízibusz... |
|
És ami a hajó elejéből megmaradt... |
Készítésének ideje: | 1956 | Hossza: | 26,8 m |
Készítésének helye: | Budapest | Szélessége: | 5,32 m |
Hajó későbbi neve: | - | Oldalmagassága: | 2,30 m |
Balatonra kerülésének időpontja: | - | Merülése: | 1,08 m |
Korszerűsítés ideje: | - | Főgépek típusa: | - |
Balatonról Dunára áthelyezve: | - | Főgépek teljesítménye: | 170 LE |
Selejtezés időpontja: | 2004 | Maximális sebessége: | 18 km/h |
Szállítható maximális utasszám: | 150 fő | Egyéb érdekesség: |
Rendkívüli események |